-->

(6 Gambar) Wajah Terkini Anak Izreen Azminda Yang Super Comel


Siapa tidak kenal dengan pelakon terkenal Izreen Azminda, pelakon yang lahir menerusi program kegilaan ramai wanita yang baru sahaja melabuhkan tirai, #DewiRemaja sememangnya dikenali ramai.

Malah bukan itu sahaja, boleh dikatakan ramai juga aktor-aktor di negara kita dikaitkan dengannya seperti Amar Baharin, Hafreez Adam, Johan As’ari dan juga Fahrin Ahmad.

Bagaimanapun, penghijrahan terbaru “Izreen Azminda Nekad Bertudung” benar-benar membuatkan kami dan juga peminat sangat gembira. Akhirnya terbuka juga hatinya untuk berhijab kan, tapi masih ada perkara yang perlu dititikberatkan dan dipelajari lagi untuk kebaikan masa hadapan. Apa yang menarik kami ingin kongsikan tentang Izreen ni ialah beberapa koleksi foto anak terunanya yang kalau lihat macam baby girl, ihik!

Comel sangat, memang ada iras muka Izreen terutama tang mulut. Kalau tak percaya cuba tengok dan nilai sendiri foto comel anaknya, Muhammad Adrian Umar!

Walaupun bergelar sebagai ibu tunggal dan sibuk dengan kerja, Izreen nampaknya tidak mengabaikan tanggungjawabnya sebagai seorang ibu.


Jom intai beberapa keping gambar anak lelaki beliau yang super comel.








-->