-->

‘Bukan Duit Beribu-Ribu Pun Masuk’- Lelaki Ini Dihina Pegawai Bank


Korang pernah rasa tak pengalaman dapat servis yang teruk ketika ingin membuat urusan dengan pegawai bank? Kami pasti mesti ada diantara korang yang pernah rasai pengalaman tu. Rasa nak marah, nak tumbuk, nak tampar pun ada kalau dapat pegawai bank yang tak reti nak senyum.

Jangan salah faham, bukan semua pegawai bank di Malaysia ni yang macam tu. Sebab abam pernah juga jumpa pegawai bank yang sangat sopan, tak melenting dan tak lekang je senyuman dari muka. Menerusi perkongsian di Facebook, lelaki ini kongsi kisah sikap pegawai yang sangat melampau. Haihh kerja pegawai bank pun ada juga sikap bongkak kan? Alahaiii..






-->

1 comment... add one now

Unknown Unknown 22 September, 2015
MAHUKAH ANDA INGIN MERASAI DUIT 💸💰 MASUK TERUS KE AKAUN BANK 🏧TIAP MASA TIAP HARI SEMAKIN BERGANDA TANPA HENTI DGN MODAL MULA HANYA RM6⃣0⃣ SHJ.. ‪#‎Baca‬ dgn teliti sampai habis baru buat keputusan👌
⚡⚡⚡⚡PROJEK CHARITY DERMA IKHLAS 🚀🚀🚀
"adalah salah satu program "CHARITYID" khusus untuk membantu meningkatkan kewangan antara satu ahli dgn ahli Charityid yg lain melalui "KONSEP DERMA MENDERMA SECARA IKHLAS" terus ke AKAUN BANK AHLI dgn modal serendah RM6⃣0⃣ sekali seumur hidup!!!"
🔥🔥🔥MASIH PANAS!!🔥🔥🔥
💦💦💦MASIH FRESH!!💦💦💦
Jadilah yg terawal dan bina rangkaian seluas²nya.. Anda mampu bergelar pioneer..
- Modal HANYA RM60
- Sekali seumur hidup
- Tanpa maintenance bulanan
- Tanpa menjual barang
- Mudah, cepat & TERUS KE AKAUN BANK ANDA
💥💢👬 SISTEM PENAJAAN YG TERBUKTI MUDAH & MEMBANTU AHLI YG TIDAK PANDAI MENAJA 👭💢💥
✨🌟 BAGAIMANA SISTEM TAJAAN CHARITYID BERFUNGSI🌟✨
1⃣ TIADA KOMISYEN TAJAAN
2⃣LIMPAHAN SPILLOVER UPLINE
3⃣AUTO DONATOR
Cth:- Setiap Ahli mmpunyai HAD MENAJA DI LEVEL 1 ADALAH SEBYK 3ORG, ORG KE-4 TAJAAN BELIAU AKAN JATUH PADA DOWNLINE YG PERTAMA. Dan KOMISYEN TAJAAN ORG KE-4 TSB DAPAT TERUS KE DOWNLINE PERTAMA BELIAU TD.
Ini dinamakan 2⃣Limpahan Spillover & 3⃣AUTO DONATER.
BERMINAT NAK BUAT ????
👇👇👇
LOCK POSISI ANDA DGN SEGERA, SIAPA TAHU ANDA MUNGKIN DPT TAJAAN SPILLOVER/AUTO DONATER di sini: http://www.charityid.com/pelan-derma/sarifrazi
"Selepas daftar- SAHKAN 1⃣VERIFIKASI EMAIL 2⃣VERIFIKASI TELEFON.. KEMUDIAN Login Semula Charityid.com dengan email anda Klik >>Dashboard >>Activate.. Lihat dan dapatkan Penama/No Akaun/No Telefon kepada Ahli yang perlu anda bayar untuk mengaktifkan KEAHLIAN ANDA.. Setelah Payment dibuat LOGIN SEMULA website, submit & upload gambar bukti payment yg sudah anda buat untuk kami APPROVED KAN.Bagitahu Penama tadi pembayaran telah dibuat."
1⃣ Bila dah aktif, anda wajib Ajak 3 orang ahli baru untuk mendapatkan Income.. Setelah berjaya, anda sudah menerima BONUS sebanyak RM180.00 (RM60x3)..
2⃣ Selepas menerima Bonus RM180, gunakan RM120 untuk UPGRADE ke Level-2 supaya anda layak menerima Bonus RM1080 (Income Pasif)..
3⃣ Selepas menerima Bonus RM1080, gunakan RM240 untuk UPGRADE ke Level-3 supaya anda layak menerima Bonus RM6480 (Income Pasif)..
4⃣ Selepas menerima Bonus RM6480 gunakan RM360 untuk UPGRADE ke Level-4 supaya anda layak menerima Bonus RM29160 (Income Pasif)..
5⃣ Selepas menerima Bonus RM29,160, gunakan RM600 untuk UPGRADE ke Level-5 supaya anda layak menerima Bonus RM145,800 (Income Pasif)..
6⃣ Selepas menerima Bonus RM145,800, gunakan RM900 untuk UPGRADE ke Level-6 supaya anda layak menerima Bonus RM656,100 (Income Pasif)..
7⃣ Selepas menerima Bonus RM656,100, gunakan RM1200 untuk UPGRADE ke Level-7 supaya anda layak menerima Bonus RM2,624,400 (Income Pasif)..
8⃣ Selepas menerima Bonus RM2,624,400 gunakn RM2400 utk UPGRADE ke Level-8 supaya anda lyk menerima bonus RM 15,746,400(Income Pasif)
🔥🔥🔥SEMUA INCOME akan TERUS MASUK ke akaun ANDA tanpa melalui ADMIN!!🔥🔥🔥

http://www.charityid.com/pelan-derma/sarifrazi